Romantic country

image

2 thoughts on “Romantic country

  1. Wil je even zeggen dat ik je werk van het boek romantic country super mooi vind! Ik ben zelf ook vandaag voor het eerst begonnen in dit boek en heb dit met behulp van jou YouTube filmpje gedaan. Kleur zelf nog niet zo lang en vind sommige technieken nog moeilijk,dus via jou filmpjes leer ik steeds meer😀👍 Vind jij het erg als ik jou kleurplaten nakleur? Mocht je het niet fijn vinden dat ik dezelfde kleuren gebruik dan hoor ik dat graag van je! Groet joyce

    1. Hey Joyce,
      Wat leuk dat mijn filmpjes kunnen helpen! Het is absoluuuuut niet erg dat je ze nakleurt, dat is namelijk de bedoeling van de filmpjes… Iedereen mag ze nakleuren! Alleen vind ik het wel fijn als iemand ze nakleurt en dan op facebook plaatst dat ze erbij zetten dat het met behulp van julie’s passion for coloring is… (Beetje reclame voor mijn kanaal 😉) heel veel kleurplezier! Groetjes

Leave a Reply

